neděle 29. června 2014

Rainy day tips



Krásný den moji milí čtenáři. Dneska jsem se rozhodla, že sepíši pár tipů co dělat, když nám počasí nepřeje a nemůžeme se věnovat letním /prázdninovým/ radovánkám. Nejsou to žádné převratné objevy, vlastně asi všichni tyto věci za deštivého počasí děláme, ale já osobně tento typ článků na ostatních webech ráda čtu, tak jsem se rozhodla, že i Vás tímto článkem snad potěším. 







1, Nevím jak vás, ale mě deštivé dny přímo vybízejí k tomu, abych jedla, jedla a zase jenom jedla :D. Achjo. Naštěstí nejsem líná a radši než se cpát čokoládou, tak se cpu vlastnoručně upečenýma dobrotama. I když myslím, že výsledek je stejný :D. Brownies, cheesecake a podobné laskominy, to je přesně to co k mému deštivému dni patří!
2, Miluji různé zápisníky, diáře a podobné věcičky. Právě při deštivých dnech si ráda svůj diář obohacuji o různé citáty a motivační obrázky. Někdy přijdou na řadu i mé výtvory, ale alespoň je můj diář neokoukaný a originální. 
3, Coffee and donuts, tak zní text na hrnečku, který jsem vybrala pro tuto koláž. Ať už káva nebo čaj při deštivém dni je to ráj :D. No přiznávám, že básníkem asi nebudu, ale vystihuje to přesně to, co jsem chtěla říci. Je skvělé si na chvíli sednout a vychutnávat doušky čaje nebo kávy.
4, Svíčky! Miluju je a k deštivému dni prostě bezesporu patří. Na obrázku mám všemi tak opěvovanou Yankee candle. Já ji bohužel nevlastním, ale službu odvedou i svíčky z Ikea. Máte Yankee? A jste s ní spokojeni?
5, Knížky čtu ať je venku krásně nebo naopak. Poslední dobou mě velmi bere skandinávské krimi :D Zrovna teď mám rozečtenou knihu s názvem Kamenný déšť od Thomase Engera a přiznávám, že je to bomba. 
6, Tenhle tip je vlastně do každého počasí, protože nikdy nesmíme zapomínat na ty naše miláčky/mazlíčky. Zrovna teď, když píši tento článek, mi můj kocour přede na klíně. Mám ráda tyhle chvíle se 6kg Karlem na nohách.
7, A to nejlepší na konec :D. Co takhle ten škaredný den zaspat? Já jsem pro! :D



Co vy a Vaše deštivé dny? A co říkáte na tenhle typ článků? Líbí nebo nelíbí? 

2 komentáře:

  1. Taky ráda čtu takovéhle články :) Zrovna dneska je pěkně deštivý den, tak jsem přemýšlela nad muffiny :) Hrozně ráda si píšu do deníčku, vždycky se mi potom krásně uleví a nic mě netíží. Ať už nějaké citáty nebo prostě to moje vykecávání :D Ty se máš, že máš doma kocoura, naše kočky bohužel nesmí do baráku ani vkročit :D A svíčky miluju <3

    http://lucy1616.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem takéto články :) Len tak Ďalej :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat